LAMB kartes lietošanas noteikumi

1. Kādas ir LAMB kartes?

Piedāvājam divu veidu LAMB kartes:

LAMB biedra karte „Starts Plus karte” , kuru izsniedz konkrētai personai uz noteiktu transporta līdzekli, šī karte ir derīga uzrādot kartē minētās personas apliecinošu dokumentu;
LAMB palīdzības programma autotūristiem Eiropā „Assistance Exclusive” (var iegādāties tikai komplektā ar Starts Plus) .

2. LAMB karšu aktivizēšanas laiks.

Starts Plus karte tiek aktivizēta pēc 3 diennaktīm (72st) pēc tās iegādes;
Assistance Exclusive tiek pilnā mērā aktivizēta pārdošanas (saņemšanas) brīdī.

3. LAMB karšu derīguma termiņš.

LAMB karšu derīguma termiņš ir minēts uz tās virsmas un tas ir viens gads. Katrai kartei ir individuāls identifikācijas numurs.

4. LAMB karšu darbības teritorija.

Starts Plus  darbojas Latvijas teritorijā. Assistance Exclusive programma darbības zona ir visa ES teritorija.

5. LAMB karšu darbības papildus nosacījumi.

Tehniskās palīdzības un transportlīdzekļa evakuācijas pakalpojumi pēc kartes aprakstā minētajiem nosacījumiem tiek sniegti, ja bojātais transportlīdzeklis atrodas uz publiskajiem autoceļiem (to braucamās daļas, vai ceļa malā), pagalmos, stāvvietās, ja ir tehniska iespēja piekļūt pie transportlīdzekļa un nodrošināt pakalpojuma sniegšanas tehnoloģiju.
Ja bojātais transportlīdzeklis atrodas ārpus publiskajiem autoceļiem (mežā, kāpās, citās grūti pieejamās vietās) pakalpojumi tiek sniegti pēc iespējas un par samaksu, pamatojoties uz pakalpojuma sniegšanas faktiskām izmaksām.
Atkārtota tehniskās palīdzības, vai evakuācijas sniegšana vienas konkrētas problēmas dēļ ir iespējama tikai pēc pilnīgas šīs problēmas cēloņu novēršanas.

6. LAMB karšu saturs un priekšrocības, ko iegūst to lietotājs.

Starts Plus karte

Starts Pluss kartes īpašnieks iegūst iespēju saņemt visus tos pakalpojumus un iegādāties preces, kas pienākas LAMB kartes lietotājam, kā arī iespēju saņemt bez maksas virkni papildus pakalpojumu, kas norādīti šīs kartes aprakstā.

Assistance Exclusive

Assistance Exclusive programmas dalībnieks iegūst iespēju saņemt virkni pakalpojumu noteikto limitu ietvaros, kas minēti programmas aprakstā.

7. Kā LAMB karšu lietotājs var saņemt tehnisko palīdzību uz ceļa, vai pieteikt bojāta transportlīdzekļa evakuāciju?

  • jāzvana LAMB diennakts dispečerdienestam pa speciālo ātro tālruņa numuru 1888;
  • jānosauc kartes numurs,
  • maksimāli precīzi jādefinē transportlīdzekļa problēma;
  • jānosauc notikuma vietas adrese, orientieri;
  • transportlīdzekļa dati: marka, modelis, tips (vieglais, džips, minivens, kravas utt), valsts reģistrācijas Nr., krāsa;
  • informēt par tuvumā esošo šķēršļu, vai citu apstākļu esamību, ja tādi ir, kas var apgrūtināt pakalpojuma sniegšanu;
  • kontakttālruņa numurs;
  • gadījumā, ja pēc pakalpojuma pieteikšanas vajadzība pēc tā atkrīt, nekavējoties informēt dispečerdienestu par šo faktu.

8. LAMB karšu pagarināšanas/iegādes iespējas.

LAMB kartes darbības periodu var pagarināt uz nākamo gadu iegādājoties jaunu karti.
Starts Plus kartes kā arī “Assistance Exclusive “ programmu  ir iespēja iegādāties  www.lamb.lv mājas lapā, izmantojot maksājumu karti. Piegādi veic Latvijas pasts, piegādes ilgums 3-4 darba dienas, piegādes izdevumus sedz LAMB.

9. LAMB karšu atcelšanas/atmaksas tiesības un kārtība.

LAMB karti ir iespējams atcelt vienas darba dienas laikā no pasūtījuma veikšanas zvanot uz tālruņa numuru +371 67566222 vai sūtot iesniegumu uz epastu: lamb@lamb.lv